من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

جمعه کسالت آور

روز پنج شنبه رفتم کارخونه و تاساعت 4 کارخونه بودم بعد ازبرگشت از  کارخونه با وجود خستگی زیاد وسوسه فراوان برای رفتن خونه و خوابیدن ، بر وسوسه ها غلبه کرده و رفتم دفتر .  چونکه شدیدا نگران کارهای دفتر بودم و هرآن ممکنه دارایی دفاتر شرکتها رو بخواد در نتیجه تا ساعت 8 شب کار کردم  تصمیم داشتم جمعه هم برم دفتر اما صبح تا ساعت 11 خوابیدم و بلند شدم صبحانه خوردم و دوباره تا ساعت 3  بعد از ظهر خوابیدم بعدهم با عذاب وجدان از خواب بلند شدم ناهار گذاشتم و به کارهای خونه رسیدم در نتیجه از خونه بیرون نرفتم عصر احساس خیلی بدی داشتم احساس میکردم زمان دچار سکون شده  . مغزم هنگ کرده احسحس میکردم زندگی متوقف شده و....

عصر خواهرم زنگ زد که یکی از اقوام فوت کرده و میپرسید آیا میتونم باهاشون برم و من که از خونه موندن کلافه شده بودم قبول کردم وواقعا  این بیرون رفتن  چقدر کمکم کرد تا از اون حالت خفقان آور و افسرده کننده خلاص بشم .

مرتب فکر میکنم واااای اگر بازنشسته بشم چی میشه؟؟ حتما  خیلی زود افسردگی خواهم گرفت ..

نظرات 1 + ارسال نظر
مهربانو یکشنبه 24 دی 1396 ساعت 15:00 http://baranbahari52.blogsky.com/

صفای عزیزم من دیگه خیلی به زور و زحمت خودمو تو اداره می کشونم . اصلا دیگه طاقت کار اداری و قوانینش رو ندارم مخصوصا این صبح ساعت 6 بیدارشدن و با عجله تو دل ترافیک غرق شدن خیلی خیلی خسته م کرده . شاید به همین دلیل کار دوم رو مشغول شدم که بتونم با 20 سال خدمت بازنشسته بشم و برسم به کار دومم .
فکر میکنم با وابستگی که به کار کردن داری از حالا بفکرباش و حتما هم دنبال چیزی که دوست داری و برات لذت بخشه برو

اتفاقا من هم خودم رو چند سالی هست که درگیر شغل دوم کردم. و دفتر گرفتم و خدمات مالی انجام میدم و انشاالاه سوابقم رو جمع کنم و خودم رو بازنشسته کنم. تمام وقتم رو برای کار دفتر بزارم. اما بیشتر دلم میخواد یک کار تولیدی بکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد