من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

ادامه بحران اقتصادی

من تو یک شرکت قطعه ساز خودرو کار میکنم و در این 10 ساله تو این شرکت فراز نشیبهای زیادی رو پشت سر گذاشته و به دنبال بحران سال جاری که دامن خیلی شرکتها منجمله شرکتهای خودرو ساز رو گرفته شرکت ما هم از ماه آینده به مدت دو هفته تعطیل خواهد شد .....

این بحران چه زمانی پایان خواهد یافت و مردم  چگونه با این بحران مقابله خواهند کرد ؟؟

نظرات 1 + ارسال نظر
محمود سه‌شنبه 27 آذر 1397 ساعت 00:01

من پیش بینی نمی کنم . فقط آرزو میکنم.
آرزو وامید به آینده تنها دلمشغولی و دلگرمی من در این روزهاست . ایران دوره سختی را شروع کرده . شاید در اینده اتفاقات عجیبی بیفته .شایدم نه .خدا کنه مردم کنترین صدمه را بخورند

انشااله.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد