من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

بارون بهاری و تگرگ امروز

بالاخره بعد از کلی چشم انتظاری وخبرهای بد خشکسالی امروز عصر بارون تندی بارید و به دنبالش تگرگ اومد ولی حیف که بارون ادامه نداشت و رگباری بود و تموم شد . این روزها ذهنم خیلی درگیر مشکلات کم آبی هست . مدیریت مصرف  و بازیافت در کشور ما در همه زمینه ها ضعیف هستند در مورد آب خیلی بدتر. از نظر فرهنگی هم در مصرف آب بسیارمشکل داریم . من هربار از پشت پنجره همسایه روبرو رو میبینم که شلنگ آب رو گرفته و حیاط و گوجه رو غرق در آب می‌کنه حرص میخورم در حالیکه  با طی و نصف سطل آب میشه همه حیاط رو تمیز کرد دلم میخواد برم جلو درشون و بهش اعتراض کنم ....

امیدوارم طبیعت با ما مردم مهربان باشه . هر چند ما مردم با طبیعت بسیارنامهربان بوده و هستیم.

نظرات 4 + ارسال نظر
سهیلا شنبه 18 اردیبهشت 1400 ساعت 16:56 http://Nanehadi.blogsky.com

وای از بی آبی.خیلی دردناکه.

و از اون بدتر بی توجهی مردم هست.

ربولی حسن کور پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1400 ساعت 16:36 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
همسایه تون توی حیاط گوجه کاشته؟


وااای هر روز شلنگ به دست در حال شستن حیاط و کوچه هست

محمود پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1400 ساعت 13:37

اوضاع آب در کل ایران جز شمال خوب نیست

بله بحران آب همه جا هست جز شمال

رهگذر پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1400 ساعت 10:18

سلام
تهران فقط آسمون غره داشت با باد تقریبا شدید
متأسفانه فکر می کنیم روی دریایی از آب شیرین هستیم
آب را در همه جا اتلاف می کنیم

بله اتلاف آب بسیار زیاد و نگران کننده هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد