من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

کوهنوردی امروز من

بعد از سالها تصمیم گرفتم به صورت جدی کوهنوردی حرفه ای رو دوباره شروع کنم . چند ماه قبل با یک گروه کوهنوردی ارتباط گرفتم که گفتن برای حضور در برنامه های کوهنوردی اول باید در کلاس ثبت نام و شرکت کنم و بعد در برنامه ها حضور پیدا کنم  ثبت نام کردم و به دلیل کرونا کلاسها تشکیل نشد و قرار شده برنامه جدید اعلام کنن و بالاخره امروز باهاشون یک برنامه کوهنوردی به قله قلعه ارژنگ طالقان رو شرکت کردم . اواسط صعود دیگه بریده بودم و نمی‌تونستم ادامه بدم از مسول برنامه خواستم که دیگه ادامه ندم و بین راه منتظرشون بمونم قبول نکرد و گفت آهسته تر میریم . مشکلم ادامه داشت و از بقیه عقب می موندم  تا اینکه  یکی ازمسولها ایستاد و پا به پای من حرکت کرد و بقیه با اون یکی سرپرست راه خودشون رو ادامه دادن در حین حرکت از کوههای اون منطقه ، فرهنگ مردم ، تمرینهای هوازی برای تقویت دستگاه تنفسی برای صعود و... صحبت کرد و در نهایت با تاخیر ۱۵ دقیقه تا نیم ساعت از بقیه  به قله رسیدیم . و برای برگشت هم مشکلی نداشتم . خیلی خوشحال بودم که تونستم قله رو فتح کنم و کلی از اون سرپرست مسول و خوش فکر و صبور تشکر کردم .

باوردارم انجام هیچ کاری غیر ممکن نیست . 

ایکاش هر کدوم از ماهنگام انجام مسولیت ، نسبت به مسولیتمون در قبال دیگران مسولانه تر رفتار کنیم و باورداشته باشیم که رفتار ما با کسانی که در ابتدای راه هستن و ما در مسیرشون قرار گرفتیم در پیشرفت اونها می‌تونه بسیار اثر گذار باشه هم اثر منفی هم اثر مثبت.

نظرات 5 + ارسال نظر
رهگذر چهارشنبه 5 خرداد 1400 ساعت 12:12

سلام
ماشاالله به توان شما
شروع یک ورزش فره بخش بدون تمرین اولیه خب کمی سخته
نیمساعت تاخیر امر عادی است
مطمئن باش چند روز دیگه پا به پایشان صعود خواهی کرد
البته پایین آمدن کمی سخت تر است

توکل بر خدا باید به صورت مستمر ادامه دهم .

ربولی حسن کور چهارشنبه 5 خرداد 1400 ساعت 11:17 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
خسته نباشید
آفرین به جناب سرپرست
جائی نوشته بود وقتی از کوه بالا میرین و بعد برمیگردین پائین از نظر فیزیکی مقدار کار انجام شده میشه صفر پس این چه کاریه؟!

واقعا آفرین به سرپرست
خوب واقعا با این صفر شدن کار انجام شده کوهنوردی چه کار بیهوده ای هست
ولی ما انرزی مصرف شده را حساب میکنیم که دلمان نسوزد برای بیهودگی کارمان

محمود یکشنبه 2 خرداد 1400 ساعت 22:50

عالی بود . چه کار خوبی . ورزش روح و جسم را شاداب میکنه

ممنون بله واقعا ورزش اثر مثبت زیادی بر روحیه دارد.

خودیافته شنبه 1 خرداد 1400 ساعت 17:18

صفاجان بسیار دقیق و زیبا تحلیل میکنین

مرسی عزیزم شما به من خیلی لطف داری و روحیه میدید

اعظم46 شنبه 1 خرداد 1400 ساعت 09:14

سلام آفرین به همت صفا جان .کار خوبی کردی رفتی

ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد