من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

روزمرگیها

دارم از دفتر برمیگردم تو این ساعت که خیابون شلوغ و پر رفت و آمد هست  مواردی که توجهم رو به خودش جلب کرد : 

- لباس‌های خانمها و آقایون ، کلا  فرهنگ عمومی پوشش تغییر کرده مثلا لباسهای نیم تنه دخترها که بخشی از شکمشون بیرون هست شلوارهای بسیار گشاد دخترها و پسرها ، شلوارهای لی پاره شده روی زانوها و ...

- تعداد زیاد دستفروشها از فروشنده   فست فودو میوه گرفته تا پوشاک و عطر و ادکلن و ظرف و ظروف ...

- بی رونقی عکاسیها ، مغازه های عکاسی دیگه اون رونق سابق رو نداره و من دلم براشون میسوزه  ...


نظرات 2 + ارسال نظر
سلام پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 ساعت 14:01

با درود
فرهنگهای پوششی بیشتر اونور آبی اند
پن هر وقت کسی از پوشش جوان‌ها ایراد می گیرند
می گم یاد باشد در جوانی همه ی ما هم همین طوری بودیم
شلوار دمپا گشاد کفش قیصری خط ریش چکمه ای
و خانم ها مینی ژوب پوش و شلوارک به پا و موی میزانپلی
****
از پسرها چه خبر هنوز مجرد اند ؟
پسر کوچکه چیکار می کند هنوز همانطور سرکش است ؟
زمان زود می گذرد فکر کنم نزدیک ده سالی است که وبلگ شما را می خوانم
قبلا به اسم رهگذر پیام می گذاشتم بعد دیدم یک رهگذر جدید پیدا شده الان تبدیل شده ام به سلام

سلام دوست گرامی . بله جوانی خصوصیات خاص خودش را دارد و فرهنگ پوشش مرتب در حال تغییر هست .
پسرها هم هنوز مجرد هستند . پسر کوچک هم سربازیش تمام شده و همچنان تمام زندگیش گیم نت هست ...
ممنون بابت توضیحی که در مورد نام نویسنده دادید .

ربولی حسن کور پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 ساعت 13:58 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
دیگه وقتی آدمو از چیزی منع میکنن حریص تر میشه

دقیقا همینطور هست منع موجب حریص تر شدن می‌شود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد