من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

کلاهبرداری



دفتر کارم یک اطاق در یک واحد آپارتمانی هست که اطاقهای دیگر اون در  دست افراد دیگری هست.  روزهای اخیر یکی از اطاقها خالی شده بود و یک آقای جوونی اون رو اجاره کرده بود که گفته بود  شرکت خدماتی داره و چند روزی بود شروع به کار کرده و خیلی سرو صدادر آپارتمان راه انداخته بود. و دیروز عصر که در دفتر  بودم خانمی مراجعه کرد و گفت اون شرکت ازشون کلاه برداری کرده. گفت که از اونها پول گرفته تا برای کار به جایی معرفی کنه و امرؤز منشی شرکت بهش زنگ زده که این آقا کلاهبردار هست برید و شکایت کنید. 

امروز عصر هم یک آقایی که مشخص بود کارگر خدماتی هست مراجعه کرد و گفت  که ۲۰۰ هزار تومن داده و قرار بوده براش کار پیدا کنن و....   من متحیر مونده یودم از اینهمه سادگی این آدمها و اینهمه شقاوت یک نفر که چطور میتونه از یک عده آدم بیکار و گرفتار کلاه برداری کنه. 

واقعا ما داریم  کجا میریم ؟؟؟؟





بر سر دوراهی

امروز یکی از دوستان قدیمی زنگ زد و بعد از کلی صحبت گفت که برای فرزند یکی از دوستانش که نوازنده ویولون  است و سازش را شکسته ، دارد پول جمع آوری میکند . و من از صبح دچار تضاد ذهنی شده ام که آیا چنین کمکهایی موضوعیت دارد ؟ آیا یک نوازنده نمیتواند در کنار یک کار ثابت و درآمد ثابت به کار نوازندگی نیز بپردازد ؟


کلا با کمکهای خیریه برای افرادی که چهار ستون بدنشان سالم است مشکل دارم . و نسبت به  افراد بیکار و فاقد  درآمد و وابسته هر چند هنرمند و.... حس خوبی ندارم احساس میکنم به دنبال بهره کشی از دیگران هستند. و از طرفی احساس میکنم خیلی ظالمانه قضاوت میکنم . لطفا من رو با نظراتتون از این تضاد بیرون بیارید.


جشن تولد

و یک جشن تولد نشستم جشن تولد نوه خواهرم هست نمیدونم چرا نمیتونم به این هیاهو عادت کنم.  فریادهای هوهو رو اعصاب و روانم هست سرم رو با تلگرام گرم کردم. اصلا نمیدونم این تولد چرا گرفته شده تولد یک بچه یک ساله واقعا باید به این صورت گرفته میشد ما داریم کجا میریم....

البته اینقدر محدودیت وجود داره که جوونها برای تخلیه انرژی و داشتن ساعاتی خوش به هر بهانه ای متوسل میشن. 

اما واقعا برای تولد یک بچه یک ساله بهتر نبود به صورتی بهتر و متناسب تر برگزار میشد ؟؟