من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

سال نو ۱۴۰۳

امسال  با خواهرها تصمیم گر فتیم سال نو رو در ترکیه و در کنار یکی از خواهرهام که چند سال قبل به ترکیه مهاجرت کرد باشیم . و الان چند روز هست که آنکارا هستیم . تعداد زیاد توریست در اینجا و درآمد قابل توجه ترکیه از محل جذب توریست و تفاوت قابل توجه ارزش ریال و لیر ترکیه از نکات مهمی هست که این چند روز ذهن من رو درگیر کرده . ایران با اونهمه سابقه تاریخی و مراکز دیدنی متاسفانه به شدت در این زمینه عقب مونده  در حالیکه درآمد توریسم میتونه درآمد بسیار قابل توجهی برای ایران باشه ....

اینجا دسته عینکم شکست و برای تعمیر عینک به یک عینک فروشی مراجعه کردم عینک رو تعمیر نمیکردن و مجبور به خرید قاب عینک شدم تفاوت قیمت وحشتناک بود !!! قاب مشابه قاب عینک خودم معادل بیست میلیون تومان بود ، قابی که من تو ایران یک و نیم میلیون تومان خریده بودم . قاب ارزونتر برداشتم که معادل پنج میلیون قیمتش شد ...

امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۵متوجه شدم این مطلب به صورت موقت و تایید نشده مونده در نتیجه با تاخیر تاییدش کردم .