من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

سال 1399

سال 1398 به پایان رسید سالی سخت و پر از خبرهای بد امیدوارم سال 99 سالی کاملا متفاوت از سال گذشته باشه سالی باشه  پر از خبرهای خوب ....

رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند

چنان نماند و چنین نیز هم نخواهد ماند

امیدوارم سال پیش رو سالی پر از صلح و دوستی برای همه جهانیان باشد .

نظرات 2 + ارسال نظر
خود‌یافته یکشنبه 17 فروردین 1399 ساعت 20:09

سلام باجی جان
خوبی؟ بایرامیز موبارک اولسون
کلی گشتم تا دوباره پیدات کردم صفای عزیزم‌. چه خوب که هنوز مینویسی

سلاااام عزیزم چقدر خوب که به من سرزدی . خیلی به یادت بودم

رهگذر یکشنبه 3 فروردین 1399 ساعت 09:48

با سلام سال نو مبارک باشد

ممنون برای شما هم مبارک باشه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد