من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

نگرانی این روزهای من

هفته گذشته بعد از برگشتن از کوه ذهنم خیلی درگیر شده بود که چرا من برای صعود اونهمه مشکل داشتم .احساس سنگینی در سمت چپ بدنم من رو نگران مشکل قلبی کرد تصمیم گرفتم برای چک آپ کامل اقدام کنم . 

اول از یک متخصص قلب وقت گرفتم رفتم پیش دکتر و بطور کامل ماوقع رو شرح دادم  ازم اکو گرفت و گفت یک نارسایی کوچک در دریچه قلبم دارم که میتونه ارثی باشه و مشکل مهمی نیست و برای کنترل بیشتر برام تست ورزش و آزمایش خون نوشت جواب اکو خیلی نگرانم کرده بود تصور اینکه مشکل قلبی داشته باشم و همیشه باید احتیاط کنم اصلا حس خوشایندی نبود .

دیروز رفتم آزمایش خون  دادم و قرار شد جوابش رو چند روز دیگه بگیرم حس یک بیمار رو  داشتم و کمی افسرده شده بودم امروز هم نوبت تست ورزش داشتم رفتم و تست ورزش دادم اولش نگران بودم که کم بیارم و نتونم تست رو تا اخر آدامه بدم خوشبختانه بدون هیچ مشکلی تست انجام شد و نتیجه مثبت بود بردم به دکتر نشون دادم و گفت هیچ مشکلی نیست و اون نارسایی جزیی هم نگرانی نداره . پرسیدم میتونم ورزش کنم دو و کوهنوردی برام مشکلی ایجاد نمیکنه ؟ با اطمینان گفت هیچ مشکلی ایجاد نمیشه و من گویی بار سنگینی از روی دوشم برداشته شد موقع برگشت نسبت به روز گذشته با گامهایی محکمتر و با اعتماد به نفس بیشتر گام برمیداشتم و چقدر حس خوبی داشت تصور اینکه مشکل قلبی ندارم و زندگی عادی رو میتونم داشته باشم .

گاهی چنین تلنگرهایی لازم هست تا  به آدم یادآوری کنه که قدر سلامتی رو بیشتر بدونیم ...

نظرات 6 + ارسال نظر
مهربانو پنج‌شنبه 13 خرداد 1400 ساعت 13:33 http://baranbahari52.blogsky.com/

ای جاان درک میکنم صفا جون برای منم پیش اومده که قبلا در مورد یه چیزایی اصلا فکر نمیکردم نگران و هول بشم ولی دکتر بهم گفته فلان مورد رو بررسی بیشتری میکنم من کلی رفتم تو فکر که ...
ولی بعدش گفته مشکلی نیست .
ببین این نارساییه در اکثر خانم ها شایعه من و مامان هم همینطوریم . نگران نباش عزیزم

مرسی عزیزم . بله خوشبختانه چیز مهمی نیست .

محمود سه‌شنبه 11 خرداد 1400 ساعت 11:22

بیماری را بهش فکر نکن . فکر مادر همه بیماری هاست

بله کاملا درسته . نباید فکر رو درگیر بیماری کرد .

اعظم 46 شنبه 8 خرداد 1400 ساعت 00:24

خدا روشکر که بخیر گذشت
مراقب خودتون باشید هر چند می دونم خودتون مراقب هستید

بله خدارو شکر مشکل خاصی نبود . ممنون از شما .

رهگذر جمعه 7 خرداد 1400 ساعت 10:22

سلام
اصلا نگرانی ندارد
من که یک بار قلبم ریپ زده
و ریپ زدن اش در خانواده ارثی است
دارو هم نمی خورم
ورزش را هم می کنم
البته زدن ماسک کمی نفس ام را تنگ می کند
در روز هم با این سن ده کیلومتر پیاده روی را دارم
سلام و سلامت باشید

سلامت باشید . ممنون از همفکری تون . دکتر هم نظرش همین بود . گفت ورزش و کوهنوردی هیچ اشکالی برایم ندارد و اصلا نباید نگران شوم .

ربولی حسن کور پنج‌شنبه 6 خرداد 1400 ساعت 10:25 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
احتمالا براتون پروپرانولول نوشتن
کمی فشارو پایین میاره مراقب باشین (البته اگه نوشته باشن!)

نه هیچ دارویی ننوشتن .تست ورزش که مشکلی نداشت . فعلا جواب آزمایش رو هم نگرفتم .

فاضله چهارشنبه 5 خرداد 1400 ساعت 14:41 http://golneveshteshgh.blogsky.com

ممنون از حضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد