من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

یک روز خوب پاییزی

امروز صبح با صدای شر شر بارون از خواب بیدار شدم فکر میکردم ساعت 6 صبح باشه که دیدم نزدیک ساعت 9 هست و به خاطر ابری بودن هوا متوجه روشن شدن هوا نشدم . سریع بلند شدم صبحانه رو آماده کردم و خوردم و به سمت دفتر راه افتادم  بارون هم بند اومده بود و چه هوای لطیفی شده بود . پیاده روی لذت عجیبی داشت چشمم به کوهها افتاد برف زیبایی روی کوهها نشسته بود .به دفتر رسیدم  با حسی خوب کاررو شروع کردم و موضوعی رو که یکی دو روز بود ذهنم رو مشغول کرده بود خیلی زود به نتیجه رسوندم و متوجه شدم اصلا درگیری ذهنیم بی مورد بوده ....

برای همه  حال خوب و آرامش آرزو میکنم .

به امید روزهایی که با پایان کرونا آرامش به زندگی همه برگرده .

نظرات 7 + ارسال نظر
اعظم46 جمعه 28 آبان 1400 ساعت 11:09

سلام صفا جان خوبی مدتیه نمی نویسی کجایی ؟
یه سلام بده بدونم هستی عزیزم پسرای گلت خوبن ؟ پسر کوچیکه چکار کرد ؟

سلام عزیزم خوبم . ممنون که به یادم هستی . این روزها به دلیل مشغله زیاد فرصت نوشتن پیدا نمیکنم . پسرم هم که اخراج شد و فعلا هیچ برنامه مشخصی نداره .

اعظم46 شنبه 15 آبان 1400 ساعت 09:54

یاسی جمعه 14 آبان 1400 ساعت 12:03 https://jasmin2020.blogsky.com/

سلام صفا جان
امیدوارم که خداوند همیشه نگهدار خودت و فرزندان برومندت باشه...

سلامت باشی یاسی جان .

رهگذر یکشنبه 9 آبان 1400 ساعت 09:33

سلام
من هم قرار داشتم با برادر در مقابل بیمارستانی که اون یکی برادر شیفت بود
بارون خوردم تا اینکه برادر آمد و سه نفری در استراحتگاهاتاق عمل با هم چاق سلامتی کردیم

انشااله که همیشه سلامت باشید .

رهآ شنبه 8 آبان 1400 ساعت 21:31 http://Ra-ha.blog.ir

حس خوبت رو به منم انتقال دادی :)

الهی آمین

خدا رو شکر امیدوارم همه حالمون خوب بشه .

سهیلا شنبه 8 آبان 1400 ساعت 19:20 http://Nanehadi.blogsky.com

ان شاءالله. ببینیم اون روزها رو دوباره.

انشااله انسان با امید زنده هست

مهربانو شنبه 8 آبان 1400 ساعت 15:09 http://baranbahari52.blogsky.com/

خدا رو شکر صفا جون
امیدوارم همه ی کارهات طبق روال درست انجام بشه

ممنون مهربانو جون .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد