من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

دارم میرم  خانه علم  جمعیت امام علی برای آموزش و چه حس خوبی دارم . اینکه احساس کنی میتونی برای ارتقا زندگی بچه های محروم کمکی کنی بسیار حس خوبی داره اصلا قابل وصف نیست.

نظرات 5 + ارسال نظر
رهگذر سه‌شنبه 21 دی 1400 ساعت 09:11

سلام
چه خوب
اوقات بیکاری صرف خدمت به مردم شود
چند وقت پیش در مسجد اعلام شد زن و شوهری که سریدار هستند از طرف صاحب کار جواب شده اند و مستاصل هستند تا خانه ای اجاره کنند
بعد معلوم شد خیرین برایشان یک خانه دو طبقه تهیه کرده اند که کل خانواده و بچه ها در آنجا اسکان یافته اند

بله خدمت به مردم انر ژی مضاعفی به آدم میده و انسان می‌تونه بر احساس بیهودگی غلبه کنه. در بین اینهمه خبرهای مایوس کننده خبرهایی از این دست که مردم با کمک هم باری از روی دوش خانواده ای بر میدارند کلی به آدم امید میده که خدارو شکر انسانیت فراموش نشده.
ایکاش مسولین هم کمی به فکر مردم بودند.

پگاه دوشنبه 20 دی 1400 ساعت 19:38

سلام. جمعیت امام علی مگه هنوز فعالیتی ذاره؟ فکر می کردم با جریاناتی که پیش اومد کلا منحل شد.

بله فعالیت داره حتی در آخرین کشمکش دادگاهی که داشتن تونستن علیه شریعتمداری مدیر مسول کیهان رای بگیرن.

رهآ چهارشنبه 15 دی 1400 ساعت 21:17 http://Ra-ha.blog.ir

چقدر عالی :)
موفق باشی

ممنون

مهربانو چهارشنبه 15 دی 1400 ساعت 14:06 http://baranbahari52.blogsky.com/

خوش به سعادتت عزیزم لطفا بیا برامون بنویس درموردش

بله حتما می‌نویسم عزیزم این اولین جلسه من بود و دیدن بچه هایی که از محرومترین اقشار جامعه هستن و شاد و پر انرژی در حیاط خانه علم مشغول بازی بودن و با اشتیاق در کلاسها حضور پیدا میکردن برام بسیار لذت بخش بود . احساس میکردم خانه علم جمعیت امام علی در مناطق محروم مأمن امنی هست برای اقشار محروم و چقدر می‌تونه گره گشا باشه .

یک خانم سه‌شنبه 14 دی 1400 ساعت 20:27

خدا قوت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد