من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

سال 1401

سلام عزیزان عیدتون مبارک  امیدوارم سال جدید سال بسیار خوب و پر باری براتون باشه و خداوند بهترینها رو براتون مقدر کرده باشه .

نظرات 6 + ارسال نظر
خودیافته دوشنبه 15 فروردین 1401 ساعت 19:58

سلام باجی جان. بایرامین موبارک اولسون.

ساغول باجی جان . سنین بایرامین دا مبارک اولسون . جانیمسان

اعظم46 دوشنبه 15 فروردین 1401 ساعت 12:11

سلام سال نومبارک امیدوارم سالی با برکت وتوام با سلامتی ورسیدن به اهدافت باشه ودر کنار گل پسرات خوش باشید

سلامت باشید عزیزم . انشالله برای شما هم پر از خیر و برکت باشه .

نسرین پنج‌شنبه 11 فروردین 1401 ساعت 13:52 https://yakroozeno.blogsky.com/

سال نو شما هم مبارک صفای عزیز
براتون بهترین آرزوها رو دارم

ممنون عزیزم . امیدوارم سال خوبی باشه برای همه .

رهگذر چهارشنبه 10 فروردین 1401 ساعت 08:25

با درود
سالی مملو از شادمانی و موفقیت برای شما و عزیزانتان آرزو می کنم
پایدار باشید :

ممنون سلامت باشید انشااله امسال سال خوبی برایمان باشد

مهربانو سه‌شنبه 9 فروردین 1401 ساعت 09:19 http://baranbahari52.blogsky.com/

سلام صفا جونم سال نوی تو و گل پسرا مبارک باشه امیدوارم پر از تن درستی و روزی باشی

ممنون عزیزم سال نو بر شما هم مبارک امیدوارم امسال در از خبرهای خوب براتون باشه

ربولی حسن کور یکشنبه 7 فروردین 1401 ساعت 11:21 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
ممنونم
سال نو شما هم مبارک

ممنون آقای دکتر سال نو بر شما و خانواده محترم هم مبارک . با امید سالی پر از خبرها و اتفاقات خوب .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد