من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

امان از اینهمه درد

حال ما در این  این روزهای پر آشوب  :

 غم مان سنگین است

و چه سخت است تحمل

اینهمه مرگ جوانان عزیز

اینهمه ظلم و ستم 

حجم سنگین ریاکاری و تزویر و دروغ

در پس اینهمه نومیدی و یاس

از درون تن خسته

یک ندا می آید 

روز نو خواهد شد 

و خورشید حقیقت 

از دل تاریکی

نور خواهد پاشید

اندکی صبر

سحر نزدیک است...

نظرات 3 + ارسال نظر
رهگذر پنج‌شنبه 5 آبان 1401 ساعت 10:00

با درود
یک درد هم اضافه شد
شیراز تسلیت

دقیقا . هر روز مصیبتی جدید بر سر مردم آوار میشود .

رهگذر شنبه 30 مهر 1401 ساعت 11:33

سلام
اوایل انقلاب سوار تاکسی بودم
جلو یک روحانی نشسته بود
یک خانم هم بهش گیر داده بود
که آقا امام زمان کی ظهور می کند ؟
دو سه بار این سوال را تکرار کرد
موقع پیاده شدنش
گفت امام ظهور کرد ما نفهمیدیم!
من که روزگار را عادی می بینم
شاید از اخبار ایران بی اطلاع هستیم
زندگی که در تهران روند عادیی ای دارد
کرج را نمی دونم

نه آقا کجا عادی هست ؟؟ احتمالا محیط کوچک دور و بر و خانواده خودتون رو فقط دارید مبنا قرار میدهید.

مهربانو شنبه 30 مهر 1401 ساعت 09:41 http://baranbahari52.blogsky.com/

اندکی صبر سحر نزدیک است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد