من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

من و تنهایی و امید

زندگی فراز و نشیب بسیار داره و من به عنوان یک زن و مادر این فراز ونشیب رو با پوست و گوشت و استخونم لمس کردم و یاد گرفتم که همواره تعادل رو حفظ کنم هم تو فراز و هم تو فرود و همواره سعی میکنم هیچوقت خودم رو نبازم

سفرنامه آلمان روز دهم و یازدهم

بعد از برگشت از پاریس باهمسر سابق برادرم که از  دوستانم هست قرار گذاشتیم و یک شب رو پیش اون موندیم  شب خیلی خوبی بود با انواع دمنوشهای گیاهی ازمون پذیرایی کرد کلی درباره مهاجرت و مشکلات اون  صحبت کردیم اون هم  معتقد بود آلمانیها نمیپذیرن یک خارجی  به عنوان مافوق اونها باشه و به همین دلیل هست که مهاجرین بیشتر  به مشاغل خدماتی و شخصی مشغولن  . صبح روز بعد  با راهنمایی اون دوست برای دیدن  پل عشا ق  بر روی روخانه راین رفتیم جالب بود سرتاسر پل پر بود از  قفلهایی رنگارنگ که نام عشاق براون حک شده بود  ... این پل نزدیک کلیسای بزرگ دم و ایستگاه مترو مرکزی کلن بود چند تا عکس انداختیم و بعد با مترو به نویس برگشتیم و تا بعد از ظهر در نویس گشتیم و  خریدهامون رو انجام دادیم  ...  

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم بانو سه‌شنبه 25 اسفند 1394 ساعت 16:40

سلللللللللللام صفا بانو. من بعدها از مدت ها مجددا برگشتم و چقدر خوشحالم که بعد از خوندم تمام پست هات عکس ها قشنگت را دیدم و چقدددددددددددددر خوشحالم از تماشای چهره دوست داشتنی شما. امیدوارم همیشه همین طور شاداب و سرحال و زیبا باشید. راستی سال نو هم برای شما و آقا پسرهای گلتون مبارک. در ضمن همه پیروزی های اخیر را به هممون تبریک می گم.

سلاااااام عزیز دلم ممنون از پیامت که سرشار از انرژی بود میبوسمت

رهگذر یکشنبه 2 اسفند 1394 ساعت 13:26

من هم در پاریس کنار رودخانه سن که البته درست رو بروی هتل مون بود چنین صحنه را دیدم نام هتل مون ای تاب بود البته یکی از شعبه ها تش چون چند تا دیگر هم به همین نام هتل دیدم

مریم جمعه 30 بهمن 1394 ساعت 19:51 http://hezartoyekhyal.blogfa.com/

من بارها کلن رفتم اما اینجا که نوشتی نرفتم دفعه دیگه یادم باشه حتما برم البته چنین جایی را در پاریس و پراگ دیدم جالبه در هر حال

بله حتما برو دقیقا پشت ایستگاه مرکزی مترو کلن . جالب بود .....

S\\A\\H\\A\\R جمعه 30 بهمن 1394 ساعت 19:44 http://maloosak.69.mu

امیدوارم همیشه شاد باشین و سلامت
ممنون
6518

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد